dissabte, 31 de desembre del 2011

31-12-2011: Sant Silvestre a Reus

31-12-2011: Sant Silvestre a Reus

Per: Non-stop walking and running.

Dissabte 31-12-2011. 17:30h.

Vam tornar tard de les compres i eren les 17:00!!! Au toca córrer per preparar-se que arribo tard i no se el que em trobaré!!! On aparco??? hi haurà molta cua??? ufff estrés, estrés!!!
Amb el cotxe aprop de Reus, quina casualitat, veig el Pere amb el cotxe i a través de la finstreta en un ceda quedem per a ajuntar-nos en un cotxe i aproximar-nos el màxim a la sortida.
Deixo el cotxe i pujo amb el Pere i quina xurra al Carrer del Pare Manyanet trobem un lloc a preu d'or!!!.
Sortim pitant i amb lo mínim per no haver de tornar al cotxe i anem a la sortida (Passeig Prim, alçaca de Alcalde Joan Bertran) a fer cua per recollir el pitrall. Veiem que encara accepten inscripcions!
Ens trobem uns quants OT's (Obrint Traça) i comencem a escalfar la maquinària!!! Ufff aquestes 2 setmanes inactiu i amb menjars copiosos pel mig hauran fet molt de mal??? (vaya pregunta... pffff).
Calentem i no perdo de vista al Pere que se situa al capdavant de tot a la sortida (jo quedo a la 4a o 5a filera de la sortida), encara no se gairebé que em va passar pel cap de situar-me tan al capdavant de la sortida (suposo que vaig pensar que seria un patiment més curt de lo normal)....
4,75 kms pel davant ... no recordo haver fet curses tan curtes i no tinc ni idea de a quin ritme sortiré, quant aguantaré, etc....
Decideixo sortir d'acord a la posició que he triat de la sortida, o sigui, a tota llet!!! i que el cos aguanti lo que pugui!!! comencem baixant Ps.Prim cap a la Pastoreta... tothom vola!! impresionant!!! Tot just arribar a la pastoreta, 180 graus i ale! cap amunt tot el Passeig Prim fins a la Plaça de les Oques. Ufff amb la pujadeta de marres!!! i si no teníem prou toma ventet de cara per a frenar una mica els més eixalabrats i inconscients :)
Va fer-se molt dura la pujada i vaig arribar amb poques forces a dalt sabent que la baixada seria agradable... i efectivament em vaig equivocar :) vinga a apretar dins dels meus limits a la baixada per mirar de estar sempre sub 5'...
Vam baixar tot el Pasaseig Prim de nou fins la pastoreta i vam seguir baixant pel passeig Misericòrdia fins al final del Passeig on girem per tornar cap a la Pastoreta (comença el patiment).... arribo justet a la plaça pastoreta i toca pujar de nou!!! tot el Passeig Prim (patiment de la muerteeeee!!!). No recordo si patia més per obligar-me a no aturar-me (esforç psicològic) que no pas el físic (tot i que els quadríceps eren 2 blocs de ciment)... ah si!!! i gràcies Eolo (déu del Vent) per bufar-nos de cara en la pujada!!!diosssss!!!!
Arribo a la plaça de les Oques content perquè no he arribat a aturar-me (tot i veure algun ritme de 6' 30'' al forerunner... glups), mig tomb i amb les últimes forces mirar d'apretar el que vaig poder baixant el Passeig prim de nou fins l'arribada (l'alçada de Alcalde Joan Bertran) on va acabar l'agonia amb 22' 36'' segons forerunner i 22' 42'' segons Tretzesports (oficial).
Se que si hagués seguit entrenant hagués pogut millorar una mica més però ja estic content d'haver baixat dels 5 minuts els km.
Acabada la cursa, ens reunim els OT's (en Toni va venir amb l'Etna) i ampolleta de cava i fotos de grup!! Poc després arriba en Jabalee per desitjar-nos tots plegats un bon any nou!!!

Classificació
A destacar el 3er lloc d'Obrint Traça per equips masculins i 4rt lloc per equips femenins!

Dades del recorregut:



Salut i kims i..... BON ANY NOU!!!!