diumenge, 4 de desembre del 2011

04-12-2011: 14a mitja marató de Mataró. Quin "marró" de carrera!!!

04-12-2011: 14a mitja marató de Mataró. Quin "marró" de carrera!!!

Per: Non-stop walking and running.

Diumenge 04-12-2011. 10:00h.

M'he llevat un parell d'hores abans de la sortida (8:00 a.m.) per preparar-ho tot (mp3, forerunner, etc..). Esmorzar, vestir-me i a les 9:15 vaig tirant cap al Parc Central de Mataró on arribo a dos quarts de 10. Em mentalitzo dels objectius que em vaig plantejar per aquesta mitja marató:
1er i més important de tots: acabar la mitja marató bé, no desmanegat al ser la 1a des de fa temps.
2on i molt menys important: mirar de baixar de 2 hores.

El primer objectiu l'he complert perfectament. El 2on no :(

El tema es que he sortit al final de tot. Volia trobar-me la marea de gent per no sortir massa ràpid i anar progressivament trobant el meu lloc i per això el 1er km no ha estat a ritme de creuer...
Del 2on al 5è m'he trobat molt còmode fent 5:00 i pico però ha estat a partir del 6è-7è on ha començat el "marrò" i el via crucis.... La panxa m'ha començat a fer rebomboris, com si hi haguessin focs d'artifici a dins... i des del 8e al 15è ha estat un patiment on he hagut de baixar el ritme perquè m'han agafat uns "apretujons" molt bèsties (amb "gallina de piel" inclosa)... :s
Quin horror!!! 7 kms buscant un wc improvitzat per la carretera cap a Llavaneres però res de res....
Per fi al 15è veig un camí amb 1 arbust grandet.... i cap allà "cagant llets"... ufffff no entraré en detalls per a respectar i no ferir la sensibilitat del lector...
4 minuts perduts amb el tema wc improvitzat.... quasi res ;pppppp
Tot i ser pla a partir del 15è no hi va haver manera de reempendre el ritme bo del principi, ja que la panxa seguia fent mal i seguia el rebombori.. :-sss
Al 19è comença la famosa pujada de 500 metres durilla durilla i acabo com puc amb el mal de panxa persistent....

Finalment:
  • Temps Oficial: 02:03:09
  • Temps Real: 02:01:23
  • Velocitat: 10,42 Km/h
  • Ritme: 05:45 min/km

Per tant 1er objectiu acomplert (he acabat muscularment de conya, com si hagués fet un entreno) però el 2on no ha pogut ser (si no hagués parat els 4 minuts si que l'hagués complert).

En fins, la 1a mitja marató des de fa anys i una mica "accidentada"... però content d'haver-la acabat i no tenir ni mitja agulleta, ara cal anar a pel 1:50 que crec que el tinc força "a tiro"...

Un cop a casa he hagut de fer diverses visites al "senyor Roca"... i m'he adonat que potser el fet d'haver menjat pa integral amb llavors el dia anterior i a la nit un munt de castanyes podrien haver tingut algo a veure amb tota la història.... en fins... una experiència més!

Veure: Classificació oficial

Aquí estan les dades: (Dades garmin connect)

Fotiki feta pel Joan (Pare de la Rechel) cap al km.18 i mig

Salut i kims.