diumenge, 18 de desembre del 2011

18-12-2011: Pujada a Porpallers i al Bec de la Gallina Cega

Per: Non-stop walking and running.

Diumenge 18-12-2011. 08:30h.

Com de costum ens trobem a la plaça de la Vila a les 8:30 a.m.
Tot i el partit del Barça veiem gratament que s'ha apuntat força gent!! Millor, com més siguem, més l'armarem :)

Repartiment de cotxes i cap a Vilanova d'Escornalbou falta gent. Agafem la carretera que surt darrera del poble en direcció castell d'Escornalbou i a pocs kms hi ha el camí que va cap a la Mola de Colldejou (pintat com a PR).
Deixem els cotxes i ens posem en marxa, primer de tot anirem a fer el Collet Rodó o Porpallers (622m. d'alçada) al terme municipal d'Argentera i amb unes vistes excepcionals i una bona pujada per arribar al cim.
Passem pel coll de la foradada. Foto:

A dalt hi ha una llibreta i boli per poder anotar les sensacions i les magnífiques vistes des de dalt.
De pas, els seguidors dels geocatxés van poder trobar-ne un que estava amagat allà dalt.

Foto de grup...

I cap avall pel mateix camí per a seguir i encaminar-nos cap al Bec de la gallina Cega. De camí cap al Bec de la gallina Cega (512m. alçada) vam trobar alguns bolets i ens vam posar a esmorzar a una zona plana abans de pujar al Bec de la Gallina Cega.

Esmorzar boníssim amb un pastís que ha portat en Pep molt bo! :). Un cop avituallats, fem 2 grups:

-Un pujarà rodejant el cim per sota i haurà de grimpar una mica (zona algo més aeria)
-L'altre grup pujarà per la ruta pel camí sense grimpades.

Em vaig unir al grup dels grimpadors :) i el tomb per sota del cim és molt guapo i una mica aeri.

A dalt, foto de grup i d'algun "dimoni del Perú" i vam amagar un geocatxé nostre que portàvem preparat.

Un cop fotografiats, tornem pel camí de no grimpar tots i desfem el mateix camí d'anada fins arribar als cotxes. A mig camí aturadeta a la balma amb 2 forats per fer alguna foto més. I alguna foto més per algun altre lloc.

Dades de la sortida:

Dades del perfil sortida (clic aquí).
Fotos de la sortida (clic aquí).