diumenge, 11 de desembre del 2011

11-12-2011: Aventura al Bosc vertical (Canyamars-Maresme)

11-12-2011: Aventura al Bosc vertical (Canyamars-Maresme)

Per: Non-stop walking and running.

Diumenge 11-12-2011. 11:00h.

En Quim, la Raquel i jo anem d'aventura al Bosc Vertical. Vam optar per fer el recorregut Canopy (d'alçada i no tant tècnic). Aquí van les fotos:








Toma pont tibetà!!!




En aquesta pròxima foto se'm veu penjant de la liada.... no em vaig agafar a la xarxa i em van haver de tirar una corda per acostar-me de neu a la xarxa.... coemnça el meu patiment per poca força als braços.... :-s


Aquí vaig patir de debò... els braços em deien prouuu!! i sort d'en Quim que des de la plataforma em va ajudar a arribar-hi... estava esgotat de l'esforç :-s a partir d'aquí ja vaig tornar a disfrutar de nou!!! les següents activitats no requerien tanta força de braços :)


Mega-tirolina final per acabar el recorregut!!! Vull tornar-hi!!!


Salut i kims.