diumenge, 20 de novembre del 2011

20-11-2011: Ruta per Tivissa

Per: Non-stop walking and running.

Diumenge 20-11-2011. 7:00 a.m.

Despertadorrrrrr!!!! Que bé!!! Fa una mica de fred però salto del llit a fer tots els preparatius: forerunner carregat, carregar track, piles càmera carregades. Agafo el Trumfu i surto a buscar una barra de pa acabat de fer... nyamm!!! (que m'acompanyarà tot el recorregut)
Ens trobem, com de costum, a la plaça de la vila i fem repartiment de cotxes i enfilem carretera cap a Montroig i cap a Tivissa.
En Trumfu està molt content, ha conegut un nou company muntanyenc de caminades canines, en Chewaka.
Entrem al poble de Tivissa (on a la rotonda d'entrada hi ha la pedra amb l'escrit "TIBISI SEX DOMITI").
Foto recuperada de l'estiu fent el GR-7:

Comencem a caminar cap a l'ermita de Sant Blai, una pista ampla molt agradable de fer on poc abans d'arribar, ens hem trobat uns petits tolls (semblant a les grades de Soaso d'Ordesa). En Trumfu es banya a tots ells :) Tant en Chewaka com en Trumfu es banyen a una petita bassa.
Ens trobem unes taules i tot i que encara no hem fet ni 2 quilòmetres, ens entaulem per a fer l'esmorzar :)

Un cop esmorzats, seguim el GR-7 una mica més fins uns centenars de metres on en una bifurcació deixem el GR i trenquem cap a l'esquerra per a trobar el Coll de la Llena. Això fa que deixem el recorregut que s'havia publicat del wikiloc, cosa que ja ens va bé perquè el temps està una mica ameneçador amb núvols que s'estan tornant de blanc a grisos.
Anem en direcció a les antenes del repetidor sense arribar-hi i un cop arribats a la pista que puja a les antenes comencem a baixar una mica des d'on veiem la bandera catalana a dalt d'un cim. Allà dalt hi ha unes vistes amb perdó de l'expressió ACOLLONANTS!!!! Vistes precioses, on he gravat el següent video:

I aquí tenim la foto del grup(falten 2 persones):

Un cop saciats de vistes magnífiques, agafem el camí que fent ziga-zaga ens baixa cap a Tivissa. Aprop del poble hi ha un cartell on ens indica d'una petita via ferrata (via Margarita) que puja una paret ben dreta.
En total hem fet 8,15km i un desnivell d'uns 420m. positius.
Ens fem una beguda a un bar de Tivissa i cap a Montbrió falta gent.