dilluns, 7 de novembre del 2011

07-11-2011: Entreno Montbrió del Camp a Urb. Pinar (Reus)

Per: Non-stop walking and running.

Dilluns 07-11-2011. 7:00 p.m.

Després de la caminada d'ahir el cos em demana una mica de córrer en pla i fer uns quants kms. (la mitja marató de Mataró està al caure i no estic gens ben entrenat ni tan sols per acabar-la).

Surto de casa passades les 19:00h ja és fosc fosc!! Porto el frontal MYO XP (va de conya) amb la ronyonera on porto mòbil, claus, i aigua (50 cl.).

Primer tram fins arribar a la riera es mig asfaltat i mig camí, procuro fer aquests 2 quilometrets que hi han (fins la riera) fortets per les meves capacitats (ritmes de 5' el km.).

Un cop atravessada la riera una mica més enllà (poder mig km més) deixem a la dreta la pista que va cap al poble de Vinyols i continuem recte amb una pujadeta que començo a notar a les cames.

Un cop acabada la pujada paro 10 segons per agafar aire i continuo (mirant ara de mantenir 5'20" o 5'30"). Abans d'arribar a la rotonda (carretera T-310 amb la de Vinyols) em trobo 4 parells d'ulls que apareixen d'entre els avellaners... sort que coneixo auqests 4 gossos (borden molt i no fan res) que si no, l'ensurt és de campionat...

A la rotonda bec una mica i cap a Riudoms. Un cop atravessat el poble, abans d'atravessar la riera, envio sms a la Rechel informat-li de la meva posició, em diu que sortirà al cap d'uns 45 minuts (faig un càlcul i crec que puc arribar a temps).

En el tram Riudoms-Agroreus (camí del Roquís) m'he d'aturar un parell de vegades perquè miro de mantenir apretat el ritme. Em trobo altra gent corrent amb frontals (és lo que té que es faci tan aviat fosc :))

A l'agroreus se'm fa molt dur els 2 kms. des de l'elefant blau fins la rotonda de l'entrada de reus a l'av. paisos catalans. Veig que vaig força bé de temps i em sobren uns 20 mins.

Passo el pont de la via del tren i per l'avinguda del comerç em començo a trobar molta gent que corre (quina diferència d'any enrera), arribo a la plaça d'almoster i carretera castellvell cap amunt (allò són les rambles de gens corrent i caminant).

A l'arribar a l'urbanització del pinar descanso una mica però ja vaig molt petat, amb lo que faig un cami-corre (50% de cada) fins arribar a casa de la meva tieta on la Rechel m'estava esperant amb mon tiet.

Canvi de roba i cap a casa a per una ben merescuda dutxa :)

Salut i kims.
Ricard.

Ruta i dades de l'entrenament: