dimarts, 15 de novembre del 2011

15-11-2011: Inscripció Mitja Marató de Mataró i entreno de distància

Per: Non-stop walking and running.

Dimarts 15-11-2011. 7:00 p.m.

Un cop he arribat a casa, recordo la sort que he tingut al matí d'haver trobat el codi del xip (xip groc) i m'he pogut inscriure a la mitja de Mataró, ja que a les 10 del matí ja no quedaven inscripcions. Per tant, això m'ha donat forces de nou per a anar a entrenar (em queden 3 setmanes) i preparar el meu cos simplement per aguantar la mitja marató (no busco temps, només acabar-la sencer).
Volia fer 2 voltes a Montbrió per un circuit que tinc mesurat que fa uns 5 kms i escaig, però a l'acabar la 2a volta tot i ja estar tocadet de cames em vaig animar a fer una 3a i entrenar ja pensant en aguantar els kms. Es nota molt els 10-11 primers kms (per sota de 5:30' per km) i les aturades (4, es veuen clarament al gràfic del ritme) a partir del 11è km on el ritme ja va cap als 6' per km.

Ara toca un parell de dies de fer distàncies més curtes per deixar que les cames es recuperin i tornar a fer els 15, aviam si vaig encadenant aquests 5:30 més seguits.

Salut i kims.