dijous, 19 de gener del 2012

19-01-2012: Entrenament per Reus i Castellvell

19-01-2012: Entrenament per Reus i Castellvell

Per: Non-stop walking and running.

Dijous 19-01-2012. 18:30h. Aprofitant que hem quedat els d'OT (Obrint Traça) per fer una reunió a les 19:45 aprofitem per fer un entrenament. El Pere i un bon grup de gent (Toni, Rafel, Xavi A., Roberto i crec que no me'n deixo cap) van anar de Reus a Vilasseca fotent molta canya amb canvis de ritme vertiginosos.... algun de 300m. a 2:43...
Jo encara no estic a aquest nivell tan alt per tant, me'n vaig a la meva i sortint del Mas Iglesias (ctra. Salou), passo per av. Bernat Calbó i au, cap amunt els països catalans. Avinguda del Comerç i cap amunt a Castellvell. Arribant al poble m'adono que vaig una mica just de temps i desisteixo d'anar a Santa Anna on anava a buscar un geocatxé.
Tornant cap avall decideixo anar per l'altra banda de Reus, pel Carrefour, cine Lauren i cap avall on mes o menys arribo a la mateixa hora que els "farleckeros" (una mica més tard).
Canvi de roba i cap al bar a fer l'exercici del colze ;)

Dades de la sortida (link):


Salut i kims!