diumenge, 15 de gener del 2012

15-01-2012: Pujada a la Rocabruna o Feredat (Borges del Camp)

Per: Non-stop walking and running.

Diumenge 15-01-2012. 08:30h. Avui he sortit amb el coet al cul (per variar una mica).... anar a dormir tard i llevar-se d'hora és mala combinació... :-s

Sortim 3 cotxes de Montbrió i anem cap a les Borges del Camp, concretament cap al Cementiri on hem quedat amb més gent.

Ens apropem amb els cotxes al punt d'inici de la caminada. Preparatius i som-hi!!! que comencem amb pujada!!! :)

En pocs moments pugem 150 metres i arribem al mirador on ens aturem un segon per a treure'ns alguna peça de roba. Fa calor i tot!!!!

A partir del mirador agafem corriol i cap amunt. A mig camí el Marcel "desapareix" i el veiem poc després a dalt del cim del costat. Jo també hi pujo a fer alguna foto que altre i a dalt amb en Marcel em comenta que ha trobat una urna funeraria. Curiós. És el primer cop que ho veig.

Fotos de rigor al cim de Rocabruna on alguns ja han arribat a dalt i baixem per reempendre el camí i ajuntar-nos tots a dalt.

Esmorzem a dalt ja que s'està força bé. Solet i aire suau. Fem foto de grup i amaguem un geocatxing.

Baixem per l'altra banda i allarguem una mica el camí fent una mica de volta per darrera del Rocabruna. Ens tornem a trobar el mirador i cap avall falta gent. Alguns corren altres caminen, la qüestió és disfrutar de la muntanya. Més avall hi ha un petit pic que el faig ràpidament mentre els caminants van baixant del mirador. Fotos i quatre esgarrintxades sanes abans de tornar cap avall per tornar als cotxes.

Dades de la sortida (link)
Fotos de la sortida (link)