dijous, 15 de desembre del 2011

15-12-2011: Entrenament tomb per l'ermita del Remei (Alcover)

Per: Non-stop walking and running.

Dijous 15-12-2011. 18:30h.

Sortim de la feina el Pere i jo a les 18:05 i nem amb el superClio cap Alcover a l'ermita del Remei (feia un munt de temps que no hi anava).
Allà ens trobem amb en Santi, ens canviem de roba i ens transformem en els 3 ultra-sonats que van a córrer per la muntanya de nit amb una temperatura força baixa i una humitat molt elevada. Al bar hi havia un grupet de persones que només veure'ns canviar-nos amb pantalons curts i algun sonat amb samarreta curta, els hi vam donar tema de conversa per uns quants minuts més i fer alguna cerveseta de més ;)

Vam sortir i veig que el Pere no treu ull del seu Forerunner i durant el primer quilòmetre ja hem fet un parell o 3 camps a través... "vaya liante".... jejejeje

El camí era força bo fins un moment en que s'estrenyia fins convertir-se en un sender-corriol (d'1 persona). L'únic problema d'anar per un sender tan estret sense vent i amb molta humitat és que els que portem ulleres deixem de veure 3 en un burro. Per sort va ser curt el tram de corriol en pujada i un cop vam estar a la pista ampla ja hi tornàvem a veure.

Veient que anava un pèl lent (de respiració anava de conya però de cames no tant, encara em notava l'entreno del dimarts) vam decidir escurçar la ruta per no arribar excessivament tard a casa. Vam tornar a baixar per pista ampla de conya fins l'area recreativa i asfalt fins tornar a retrobar el camí d'on havíem sortit.

Un entrenament molt agradable i refrescant jejejeje!